Rea-shopping

Jag var inte på jakt efter något särskilt, får väl inse att jag faktiskt har ganska bra med saker så jag klarar mig nog ändå (tyvärr). Hittade några småsaker inne på H&M i alla fall.

Två söta läppglans för 15 kronor styck.




Hello Kitty Lip Glpss  - Pink Devil

Helt okej konsistens, smaken och doften var väl lite sådär kanske.



Hello Kitty Lipgloss Rasberry & Vanilla

Smakar och doftar gott, men sen är jag ju ett fan av både hallon och vanilj.


Sedan hittade jag en trevlig sminkväska. Har lite brist på större väska när man ska vara borta några dagar som allt får plats i, den här kändes helt okej för sina 25 kronor.

Ja lite småsaker blev det i alla fall. Stod med ett rouge i handen ifrån Make Up Store inne på Kicks också men la snällt tillbaka det när jag pratat lite med mig själv en stund. Nyansen va kanonfin, men inte på blev hy, så det kanske inhandlas till försommaren istället :) Nörd som jag är så kommer jag ihåg alla namn på produkter som jag har eller är intresserad av hos MUS. Illa illa, ja vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0