Plastique

I veckan så åkte jag och min pojkvän till Nora för att äta glass. Bor man i eller i närheten av Örebro är dte helt normalt att åka de typ tre milen norr om Örebro till Nora för att äta glass. Hur som helst så var glassen lika god som alltid men innan vi åkte hem stannade vi till på Ica i Nora och jag såg ett sminkställ när vi rusade igenom butiken. Jag fastnade snabbt för ett genomskinligt läppglans med blått glitter, för 40:- blev det mitt.

Det heter Plastique High Shine Lip Gloss ifrån Collection 2000





Konsistensen är helt okej, lite kladdig men inte alls irriterande på läpparna. Doften är svagt fruktig. Hållbarheten har jag inte hunnit testa ännu. Glitterkornen är inte så pass stora att de är irriterande på läpparna, men man kan nog ana att de finns där om man gnider läpparna mot varandra ordentligt.

Ska bli spännande att test glanset i olika kombinationer och se hur glittre ter sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0