Shoppingsminket

Hej igen

Här kommer dagens sminkning, blev lite tidsbrist då jag kom på lite väl sent att jag skulle åka in till stan så sminkade mig lite snabbt bara. Bilderna togs väldigt snabbt på trappen i alldeles för starkt solljus så de blev som de blev, haha.






Jag har använt mig av:

Ansikte:
Photo Finish primer - Smashbox
Cover All Mix - MUS
Liquid Foundation - MUS
Micronized compact powder - MUS
Blush Frozen Daiquiri - MUS

Ögon:
Tri Brow Color - MUS
High tech lighter Saturn - MUS
M/S Touch som highlight - MUS
M/S Tribecca på ögonlocket - MUS
M/S Khaki Gold i globlinjen - MUS
Eye Kohl Smolder - MAC
False Lash Effect Mascara - Maxfactor

Läppar:
Lipgloss Tangerine Punch - H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0