Torsdagens med Nox

Ja så här såg jag ut i torsdags, när mitt minneskort inte ville bli igenkänt av min dator.


Min lugg strejkade totalt och efter en vända med plattången så stod den rakt ut. Suck.

Ansikte:
Photo Finish Primer (Smashbox)
Cover All mix (Make up Store)
Matte foundation (Make up Store)
Stay Matte Powder (Rimmel)
Blush Metal Cherry (Make up Store)



Ögon:
Primer Potion Sin (Urban Decay)
Microshadow Nox (Make up Store)
Microshadow Flamenco (Make up Store)
Microshadow Diva (Make up Store)
Microshadow Sibiria (Make up Store)
Eye kohl Smodler (Mac)
Cake eyeliner black (Make up Store)
Absolute Hi-Tech Mascara (Deborah)
Tri Brow color (Make up Store)



Det här är en gammal klassiker som jag återkommer till ganska ofta, gillar Nox skarpt, så otroligt fin rosa nyans med jättefint skimmer, den är även jättefin som rouge och får gärna extraknäcka som det med jämna mellanrum.

Kommentarer
Postat av: Sylwia

Sv: Jo Mixing Liquid funkar ju men jag gillar att ha ögonen öppna då jag applicerar eyeliner men det går inte med Mixing Liquid för det svider i ögonen av alkoholångorna... Sen är det drygt och dyrt att behöva köpa både eyeliner och Mixing Liquid, då är det billigare att köpa någon av de andra två eyelinerna. :)

2010-12-02 @ 19:34:48
URL: http://makeupbysylle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0