Dag 10. Vilken är din favorit concealer?


Det här är en enkel fråga. Make up Stores Cover All Mix är min favorit.
Den är uppdelad i tre nyanser. Rött för att täcka mörka ringar, gult för att täcka röda blemmor och en ljusare nyans som kan jämna ut eller blandas med övriga för att få rätt nyans.

Krämig, dryg och bra. Ibland önskar jag att den var lite lättare i konsistensen då den är tjock och väldigt fet, men det är bara när jag är jättetorr och flagar som jag kan ha lite problem med den.

Jag har även Cover All Mix i pennform som är kanonsmidiga på resan och mjukare och krämigare i konsistensen.


Make up Store Cover All Mix i fina guldförpackningen :)


Cover All Mix i pennform, perfekt på resan eller för touch up under dagen eftersom man slipper penslar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0