Dag 3. Använder du smink varje dag?


Ja. I alla fall så gott som dagligen. Jag har ganska svårt att gå ut helt osminkad, så de dagar jag går utanför dörren är jag i princip alltid sminkad. De dagar på ett år jag är helt osminkad utanför dörren är lätträknade.

Hur mycket smink jag bär är en anna fråga, i många fall blir det en enkel rutin med bara foundation, brynskugga, rouge, mascara och något på läpparna. Den rutinen tar runt fem minuter men gör stor skillnad.



Mineralfoundation ifrån Loréal. Blush Power från Make up Store. Microshadow Ghetto ifrån Make up Store är perfekt till mina ögonbryn. Underst Opulash ifrån MAC.
En vardagsrutin när jag har bråttom eller inte vill se speciellt sminkad ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0