Shopaholic

Det känns som det kanske är dags för ett köpstopp för mig snart. Den senaste veckan har jag fått hem tre olika paket med smink, två stycken ifrån ELF samt ett ifrån HQ Hair.

Verktyg är allt roligare att inhandla och jag klickade hem sju olika borstar ifrån ELF, ännu har jga inte använt någon, men är riktigt sugen på att använda puderborsten samt ögonskuggspenslarna, tror de kan vara riktigt trevliga.
sedan blev det ett trepack med oilblottingpaper.
ELF har fått många bra recentioner för deras Primer så passade på att klicka hem den.

Condition lip balm i nyansen mellow melon. Luktar lite som gammal modelllera som jag hade när jag var liten och pirrar som ett plumping gloss. Mer åsikter kommer när jag hunnit att göra mer än sniffa och prova det bara.

Deras eye B´row kit med wax och skugga ville jag också prova.

Sex olika mineralskuggor fick följa med. Royal, Socialite, Glamorous. Natural, Celebrity, Sweet.

En burk mineralfoundation och deras nya flytande foundation ville jag också prova.

Sedan min underbafra Naked-palett ifrån HQ Hair.

Sedan tre läppstift, Posh, Classy och Seductive.

Två läppglans det ena heter Honey Do, det andra har jag glömt.

Sedan en backup på mitt nästan uttömda Minty lipgloss Miami.

Och sist en produkt som redan blivit en favorit, Matte Lip Color, i nyanserna Natural och Coral




Om som inte det här vore nog för ett tag så har jag skickat med en kompis en lista på 5 skuggor ifrån MAC att fylla på min palett med. Hon åker till Stockholm imorgon och fick med sig en liten beställning, man får passa på när andra reser runt lite.

Ska ju dessutom till London om cirka en och en halv vecka. Så något köpstopp kommer inte på tal om förrän efter den resan, haha. Kan ju inte åka till London utan att få shoppa.

Funderar däremot starkt på att starta lite tömningsprojekt. Som ett projekt 10 pan, att tömma tio produkter innan man får köpa nytt, kanske blir ett sådant efter Londonresan ? Vi får se vad som händer :)






Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: All personal på Make Up Store har ju 40% rabatt också... Så det är bara att börja jobba där då ;) Själv gillar jag inte rouge nåt speciellt, men har insett med att jag verkligen har problem med att hitta rouge som jag gillar och att bli nöjd med appliceringen.. så jag ska öva på det nu.

2011-08-16 @ 10:09:59
URL: http://makeupartisten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0