Pepperkaksnaglar

Just nu är jag julig med härliga pepparkaksnaglar. Lite fula, lite slarviga, mycket charmiga.

Jag är ju inte den stabilaste med vänstarhanden så jag tvingade min sambo att fixa detaljerna på högerhanden, haha ja han har ju inte samma syn på färg och form som jag, så en rak mun, helt sneda gubbar är sånt man får ta när man blandar in honom, men de är klart sötaste naglarna jag haft på länge.





Ringfingret har två lager av OPI Skull & Glossbones. Övriga naglar har två lager av OPI A-taupe the space needle.
Gubbarna på ringfingrarna är målade med samma bruna lack.
Alla vita och svarta prickar/streck är gjorde med två penor, Pretty Woman nail design pen. Helt suveräna även om den svarta är klart bättre, då den vita blir vattning om man gör annat än prickar med den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0