MAC

Fick precis minneskortet med bilderna så tänkte visa upp vad jag köpte.
Swatches kommer så fort jag har tid, men färgerna är ljuvliga och skuggan är precis så underbar som jag hoppades.

Beställde även en Mascara som inte fastnade på bild, MAC Opulash i Bad Bad Black. Har läst mycket gott om den så hoppas att jag också ska gilla den.


MAC Eyeshadow Dark Indulgence (Semi Precious 2011)
MAC Lipstick Ravishing (Cremesheen)
MAC Sheen Supreme Lipstick Ultra Darling
(MAC Opulash Mascara Bad Bad Black)


Dark Indulgence

Jag är oerhört svag för mörka gröna skuggor och den här är riktigt ljuvlig. Skuggan är mörkt grön utan att bli för svart, härligt skimmrande och så vacker. Hoppas att kvalitén är lika bra som nyansen är fin. Ser fram emot att göra sminkningar med denna gobit.


Lipstick Ravishing (Cremesheen)

Jag har den senaste månaden letat efter den perfekta nyansen av orange/korallrosa läppstift och det här var en av kandidaterna jag hittade. Det är inte helt som jag ville ha det, men det är jättefint och väldigt somrigt och fint.
Tror det kommer bli en vardagsfavorit och tror även det blir fint till tyngre sotningar.


Sheen supreme Ultra Darling

Det här stiftet stod med på min "Kolla upp-lista" när jag åkte upp till Stockholm i april. Jag föll som en fura för nyansen men tyvärr var stiftet slut. Sedan har det dragit ut på tiden och eftersom jag inte riktigt vetat vad jag velat beställa mer har det inte blivit av att jag klickat hem det förrän nu. Jag gillar färgen lika mycket nu som då och konsisten är krämig och mjuk. En härlig varm rosa ton som är väldigt fin mot min hy.


Swatches kommer som sagt, ska försöka swatcha igenom min läppstiftssamling också, men det blir nog efter flytten. Den första augusti får vi nyckeln och jag längtar som en galning!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Tack så mycket Karin, är helnöjd med håret :D

2011-07-16 @ 11:01:28
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sv: Förstår dig, men du får nog tag på det, ska försöka ringa kundtjänst nästa vecka och höra om de vet nåt mer om när kollektionen kommer.

2011-07-16 @ 11:05:18
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Postat av: Carina (TotalBeauty)

Vvad vacker ögonskuggan ser ut :)

2011-07-16 @ 13:43:38
URL: http://www.totalbeauty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0