Husvakt

Sedan i lördags är jag fast i huset. Jag är husvakt och fick inte den bösta början utan har varit till veterinören med ena katten ígår och idag.
Mitt smink är så klart kvar i lägenheten och jag har endast ett litet nödkit med mig. Jag håller på och röjer lite på mitt gamla rum och går igenom lite gamla övergivna produkter för att se om man kanske kan hitta några roliga saker eller om det är dags att kasta allt, haha.

Mina föräldrar är i Spanien i två veckor och jag skickade med en liten önskelista på lite skuggor ifrån MAC och duschtvålar ifrån Sephora jag blev förälskad i.
Hade sån beslutsångest när jag skulle skriva listan så visste knappt vad jag ville ha.

Är sugen på att duka upp mängder med smink och sminka någon vän i massa roliga sminkningar.


En bild från i våras (?) när jag var hos en vän och sminkade henne och lekte runt en massa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0