Idun Minerals

Att testa Idun Minerals har känts som ett måste sedan första gången jag läste om märket. Att hitta märket var däremot lite svårarem jag har nog vandrat in och ut igenom alla apotek här i staden innan jag äntligen tog mig till vårat huvudapotek och där äntligen hittade produkterna.

Jag var sugen på en foundation men de såg riktigt glittriga ut och jag får nog avvakta på dne punkten ett tag. Än är inte min foundation helt slut utan jag har nog någon vecka kvar.
Men ögonskuggspaletterna har ju verkat så härliga och de var dem. Skuggorna kändes krämiga och pigmentrika och jag slog helt enkelt till på två paletter och kan tänka mig ännu en till.



Fina förpackningar.


Mina två paletter Brunkulla och Lejongap


Brunkulla


Lejongap


Jag vill gärna slå till på paletten som går i gråskala också, men det får bli en annan dag.

Är du sugen på bra paletter till ett klart överkomligt pris? kolla in Idun Minerals paletter. Fyra välmatchande skuggor för ett pris av 199:- känns helt okej, speciellt eftersom de verkar vara sjukt bra också.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Går dom två mörkaste nyanserna i lejongap i mörkgrönt eller grått eller brunt? :)

2012-01-15 @ 22:36:17
URL: http://angeeliicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0