Jag har besegrat torrbollen

Jag vaknade ju upp torr som jag vet inte vad i måndags. Så på kvällen satte jag igågn med rotande efter de där extra feta och bra produkterna att de snabbt skulle få min hy normal igen.
Och vet ni vad, min hy var redan betydligt bättre igår och idag känns det helt som vanligt. Najs.



Jag började med ett tjockt lager ansiktsmask. Jag lät den sitta ganska länge och direkt efter att jag sköljt bort den så gick jag direkt på med ansiktskrämen.



Ansiktskrämen blev den här gången den feta nattkrämen ifrån Mary Kay. Den är perfekt för mina riktigt torra områden. Natt nummer två använde jag den bara som punktbehandling på de torra områdena.



Läpparna fick en omgång av Biotherms lilla tub som är riktigt behaglig. Mjuk och går in i huden snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0