Nagellacksångest?

Jag hade en kompis över och vi fick för oss att jag skulle måla hennes naglar.
Det blev dock ingen vanlig manikyr, utan vi använde oss av hela tio olika nagellack, ett för varje finger.


Båda händerna.


Högerhanden blev blandad med olika skimmerlack, vi valde helt enkelt fem random lack som vi tyckte var snygga, inte specieltl matchat, men kul.

Från tummen:
OPI Swimsuit... Nailed It
Wet 'n Wild Buffy the Violet Slayer
Wet 'n Wild Gray Anatomy
OPI It's My Year
China Glaze Cha Cha Cha




Vänsterhanden

Det här blev min favorit. Så snyggt, samtliga lack kommer ifrån Piratekollektionen som släpptes nu i somras. Fem härliga krämlack som alla är så där lite dimmiga vilket gör dem lite mer intressanta enligt mig. Det är endast det grågröna lacket stranger Tides som vi inte använde i kollektionen, hon hade helt enkelt inte sex fringrar på handen ;)

Från lillfingret:
OPI Mermaid Tears
OPI Skull and Glossbones
OPI Steady as she Rose
OPI Sparrow Me the Drama
OPI Planks a lot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0