Hoppsan


Det var väl två dagar sedan jag såg de första bilderna på Wet 'N Wilds senaste lack som har fått namn inspirerande av olika TV-serier. Jag blev löjligt förtjust och som den Buffy-nörd jag är var jag tvungen att klicka hem Buffylacket.



Det blev bara två lack, beslutsångesten tog över, men det lär nog bli ett par till i alla fall.
Buffy the Violet slayer och Grays Anatomy är det som är på väg hem till mig nu i alla fall :) Jag hoppas jag hinner få dem redan på fredag, annars blir det väl på måndag som en bra börjar på veckan.

Kommentarer
Postat av: Sminkhörnan

Dessa finns annars på en del Ica Maxi, runt om i landet. Har du kollat? Jag köpte med mig ett par stycken igår =)

2011-10-18 @ 15:37:57
URL: http://sminkhornan.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0