Dag 12. Använder du rouge, vilket är favoriten?

Rouge tillhör mitt nyvunna beroende.
Jag är helt galen i rouge och har samlat på mig en hel del fina rouge. Att bara välja ett rouge skulle verkligen inte gå och efter mycket funderade valde jag ut tre rouger som betyder lite extra för mig.



The Body Shops uppmärksammade lövrouge som släpptes hösten 2010. Helt underbart rouge.



Wonder Blush Cairo - Make Up Store. Perfekt rödaktigt rouge som är naturligt med massor av glöd. Otroligt fint.


Blush Power ( i mitten) från Make up Store
Mitt vardagsrouge som är kanon för lätt shading.
Får lite smått panik av att se botten så ska nog snart köpa på mig ett till att ha i reserv när den här tar slut eller går sönder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0