Dag 30. Varför bloggar du om skönhet?


För många år sedan skapade jag en blogg. Där skrev jag om min vardag om mina odjur och allt eftersom jag hittade skönhetsbloggar insåg jag att jag även kunde skriva om mitt sminkintresse i bloggen. Min blogg blev mer och mer skönhet än vardagstjafs och jag insåg att det var just skönhetsblogga jag ville göra.
Sagt och gjort.
Jag startade en ny blogg, den här, i juni 2009 och sedan dess har jag hållt mig till den här bloggen.

Jag älskar att skönhetsblogga och att läsa andra skönhetsbloggar.
Att få skriva av sig om vad man tycker om produkter, visa upp sminkningar och nya inköp är jättekul.


En bild jag la upp i juni 2009. Det är min midsommarsminkning.
Jag gjorde en neutral brun sotning och piffade till det med lösögonfransar och lila glittereyeliner.
Bilden är en kass mobilbild tagen under kvällens gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0