Alla hjärtans dag

Tänkta visa upp gårdagens smink, som alltså blev årets alla hjärtans dag-make.
Med en sambo som jobbar kväll så blev det inge firande alls. Tillbringade större delen av dagen med en kompis, vilket va ganska skönt ändå, fick ju iaf en fin blombukett hembudad från sambon :)







Ansikte:
Superbalanced makeup tein - Clinique
Stay Matte Powder - Rimmel
Blush Power - Make up Store
Blush Fresh - Make up Store

Ögon:
Hightechlighter Saturn - Make up Store
Eyedust Dream - Make up Store
Microshadow Flamenco- Make up Store
En lila ur Orginal paletten - Sleek Makeup
Microshadow Ghetto - Make up Store (till bryn)
Studio eyeliner - Oriflame
Eyepen Vanilla - Make up Store
Opulash Mascara - MAC

Läppar:
Lipstick Creme Cup - MAC

Kommentarer
Postat av: Blowfish

Hej! Ursäkta att jag frågar, men om jag väljer åtta China Glaze lack från Nailsupplies plus en flaska Seche Vite då kan jag inte välja flat rate box. Vet du varför det är så? Kan det vara föra att Seche Vite är större än China Glaze? När jag tog bort Seche vite från beställningen så funkade det, men jag vill så gärna köpa det så jag undrar om du har någon aning? :) Ursäkta de långa frågorna, hoppas du har tid att svara!

2012-02-15 @ 19:26:05
URL: http://blowfish88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0