Dagens

Varför är det svåraste med ett inlägg att komma på en rubrik? Tycker det är så tråkigt att bara skriva "dagens" eller datumet, men jag har så dålig fantasi när det gäller rubrikerna, så hoppas att ni står ut med alla fantasilösa rubriker här inne. Så här såg jag ut för ett par dagar sen, jag använda knalliga Babydoll för första gången, rosa är inte min favoritfärg, men då och då går till och med jag ut i det :)







Ansikte:
Flawless Finish Foundation - ELF
Micronized Compakt Transcludent Powder - Make up Store
Blush Power - Make up Store
Blush Ombre Azalea Blossom - MAC

Ögon:
Hightechlighter Saturn - Make up Store
Cybershadow Ra - Make up Store
Cybershadow Babydoll - Make up Store
Eyedust Dream - Make up Store
Microshadow Ghetto - Make up Store (till bryn)
Studio eyeliner - Oriflame
Eyepen Vanilla - Make up Store
Opulash Mascara - MAC

Läppar:
Lipstick Stage - Make up Store
Potgloss Ski - Make up Store

Kommentarer
Postat av: Michan- Beauty by M

Tycker det var riktigt fint :)



2012-01-24 @ 10:18:46
URL: http://texasplays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0