Dagens misslyckade

Började sminka mig med en tanke, men det blev inte alls som jag ville.

Så här såg jag ut en stund idag iaf.

Jag försöker dessutom använda slut på lite basprodukter som är halva och så där, känns skönt att få slut på saker så man kan fylla på med nytt utan att ha tio olika foundations eller puder liksom.





Ansikte:
Flawless Finish Foundation - ELF
Stay Matte Powder - Rimmel
Blush Mocha Mi Amore - Too Faced
Blush Pinch me Petal - Too Faced

Ögon:
Primer Potion Eden - Urban Decay
Greed-paletten - Wet 'n Wild
Microshadow Ghetto - Make up Store (till bryn)
Studio eyeliner - Oriflame
Eyepen Vanilla - Make up Store
Opulash Mascara - MAC

Läppar:
Lipstick Trip- Make up Store


Jag använde den ljusa till vänster högst upp
Den skimrande till höger i mitten
Den matta svarta till vänster längst ner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0