Massa MAC

Ujujuj vad klockan är lite just nu.
Har precis slängt iväg en beställning på Kicks.se av ett läppstift ifrån MAC Shop MAC.

Blev lite besviken att två av de tre stiften jag ville ha redan var slut eller aldrig dök upp. Självklart två av de jag helst ville ha, så fick bli nummer tre på listan bara som klickades hem, blev lite besviken så orkae inte ens beställa hem någe mer än bara ett stift. Haha.

Nu ska jag fixa iordning mig lite, sen iväg, vid lunch ska jag sen in till Make up Store för en brynplockning, lite nervöst då jag aldrig fått mina bryn fixade tidigare.

Hittade en jättegammalbild på en kompis som jag sminkade, måste nog vara 2 år sen minst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0