Shoppinglista på G

 
 
Jag sitter och googlar och kollar runt på olika sidor efter saker som vill flytta hem till mig. Mina föräldrar är i Spanien och där finns bland annat ett Sephora jag tillbringat många timmar i tidigare och en härlig MAC-disk som jag just nu håller på att sammanfatta i en lista, eller iaf de sakernajag vill de ska spana efter.
Ett par skuggor, någon tom palett, någon ögonpenna och lite smått och gott från Sephora är det med på listan just nu.
Så kul att skriva listor och sedan hoppas de får tag i det mesta :)
 
Har dessutom ett glädjande besked till mig själv, mitt hår är på utväxt och i veckan fick jag min första tova, det måste ju betyda att mitt hår har passerat den där gränsen detär så kort att det inte tovas. Härligt, bara ett par år kvar då innan det blir ordentligt långt. För inte tusan växer mitt hår snabbt. Det går i slow motion.
    
 
Sitter och går igenom gamla bilder från när jag var långhårig och blond, saknar den tiden även om jag känner mig mer hemma som mörk. Alla dessa beslut driver mig till vansinne, haha.
Till och med det korta uppklippta saknar jag, men ändå vill jag inte ha det igen. Haha, jag vet nog verkligen inte vad jag vill.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0