Julkaos

Jag hamnade mitt i ett kaos, när skolan slutade och jag såg fram emot ett lugnt jullov så började en av mina odjur att bli dålig, så har haft vak på honom nu i nio dagar, det har inneburit medicinering var 6:e timma, dessutom olika preparat som inte får ges samtidigt så efter en timma ännu en medicin, så jag har sovit max 4 timmar åt gången och sett ut som en uteliggare, då jag i princip haft som mest tid att springa igenom duschen. Sminket har suttit på alldeles för många dagar åt gången och håret har jag gömt under en mössa.  Julafton var speciellt med dubbla avbrott i Kalle för att springa ut till min lilla sjukling, men nu börjar han krya på sig och jag får ta igen lite här. Julkalendern har jag missat att uppdatera på slutet liksom allt annat.
 
Hoppas ni alla andra haft en riktigt härlig och lugn jul, även om det varit en annorlunda jul för mig så har det varit skönt att slippa stress, utan bara ta det lugnt hemma, sitta ute hos odjuren och bara andas in lugnet emellan medicineringarna och njuta av stillheten som ändå fanns där.
 
Nu ska jag ta och skriva lite inlägg så jag hinner i fatt med allt som jag tänkt blogga om under jul och nu i mellandagarna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0