Just nu i duschen

Så här ser det ut i min dusch just nu

 
 
Överst har vi Soap & Glory Scrub Your Nose In It - en ansiktsscrub som även kan användas som ansiktsmask. En trevlig scrub med lagom stora och riviga korn.
 
Brevid har vi även en scrubrondell från H&M - inte alls lika bra som de från Apoteket men helt okej och bra komplement till scruben att gå på vissa områden lite hårdare.

Sedan har vi en ansiktstvätt från The Body Shop, Nutriganics Foaming Facial Wash. En skumrengöring som jag testar just nu. Den är inte speciellt dryg men väldigt effektiv. Doften gillar jag vissa dagar och stör mig på andra.
 
Den lilla miniflaskan recenserade jag för ett tag sedan, L'occitane Almond Shower Oil.L Trevlig duscholja som jag verkligen gillar nu när det är lite kyligt både ute och inne. Doften av mandel är en hit hos mig.
 
Just nu använder jag Schampo och Balsam från Oriflame Nature Secrets i doften Nettle & Lemon som är för fett hår. Nu är väl inte mitt hår speciellt fett men upplever ändå att det här fungerar okej, doften är ljuvlig och fräsh. Även om den har ett namn som antyder att den ska vara naturlig så innehåller det tyvärr en del "skit"
 
Inpackningen kommer från The Body Shop och är Rainforest Moisture Hair Butter, lite som vilken inpackning som helst. Håret blir mjukt och glansigt men ingen höjdarprodukt liksom.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0