FOTD

Här kommer en enkel sminkning jag hade innan jag åkte iväg till frisören för att ta bort utväxten. Så med inte så värst rent hår fick det bli en slarvig hästsvans och sen lite smink för att se en aning fräschare än man kände sig.
 
Jag fortsatte med att försöka använda sådant jag annars kanske inte använder superlfitigt och så här blev det då.
 
 
 
Bas:
Monu Illuminating Primer SPF 15
Bourjois Healthy Mix Serum Gel Foundation
Rimmel Stay Matte Powder
EstéeLauder Bronze Goddess
Estée Lauder Signature Pink Kiss Blush
Estée Lauder Signature Radiant Peach Blush
 
Ögon:
MAC Eyeshadow Mystery och Omega till bryn
Art Deco Eyeshadow Base
MUA Eyeshadow Palette Undress Me Too
Make Up Store Eyepencil Vanilla
Rimmel Scandal Eyes Mascara
 
 
Läppar:
Oriflame Lipstick Pure Berry

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Så fint :D

Svar: Tack:)
Kakan

2014-01-27 @ 18:45:27
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0