Nya läppisar

På min lilla shoppingrunda strax innan jul blev det en drös nya läppisar. Jag hade precis rensat ut och tyckte jag förtjänade lite nytt.
 
 
Clinique släppte ett minikit med tre av deras Chubby Stick i ett mindre format nu inför julen och på Åhlens fick jag tag i ett ex. Uppifrån och ner har vi Two Ton Tomato, Voluptuous Violet och Pudgy Peony
 
 
Samma ordning, Two Ton Tomato, Volutptuous Violet och Pudgy Penoy
 
Kitet kostade 220:- (Nu nedsatt på mellandagsrean så passa på!) och med lite presentkort så kostade de 71:- som hittat!
 
 
Inne på Make Up Store så fastnade jag för detta Slim Lipstick som jag spanat in på nätet länge. Det har det fantasifulla namnet 401 och är otroligt täckande om man så vill.
 
 
Här har jag först målade på det i två svep och brevid duttat ut lite försiktigt och sedan gnuggat lite med fingret. Jag älskar båda varianterna.
 
 
 
 
 
Mina tre första läppstift från Viva La Diva. Från vänster Wiki Wiki, Surf's Up! och Laguna
Dessa hittade jag inne på Lindex för 50 % rabatt. Så ordinarie 70:- styck blev 35:- styck och ett kap för mig.
 
Här i omvänd ordning för att krångla till det. Laguna, Surf's Up! och Wiki Wiki.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0