RiRi

Jag har helt glömt att visa mina produkter jag köpte ur RiRi <3 MAC kollektionerna. Två läppstift från julkollektionen och övriga från höstkollektionen.
 
 
Förpackningarna är så fina.
 
Eyeshadow Quad Her Cocoa
 
Eyeshadow Quad Her Cocoa
Den känns väldigt fin och användbar med välpigmenterade och lättjobbade skuggor.
 
Powder Blush Duo Hibiskus Kiss
 
 Powder Blush Duo Hibiscus Kiss
Korallskimrande rouge och en matt bronzingdel.
 
Lipstick RiRi Woo
Äntligen fick jag tag i RiRi Woo, och det är lika fint som jag trodde, perfekt nyans av rött.
 
Lipstick Pleasure Bomb
Här snackar vi också perfekt nyans, men mer skrikig rosa, fast ändå väldigt varm nyans.
 
Lipstick Talk That Talk
Mörk, mörk lila. Ganska svårjobbat och kanske inte ett vardagsstift, men med lite tålamod och rättkombinerat är det jäkligt snyggt.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0