Nödkit

Många har ett så kallat nödkit i handväskan och jag tänkte vi skulle kika på mitt nödkit. Det här är mitt stora nödkit som jag har när jag har min stora handväska eller om jag åker bort. Har jag en mindre handväska är det bara delar som åker med.
 
En liten neccesär som kom med några tomburkar. Egentligen var allt i en betydligt mindre neccesär men en kompis drog sönder den dragkedjan så fick byta lite snabbt så ska snart få in allt i en mindre igen. Gillar dock att den är genomskinlig, då vat man lätt vart det man vill ha finns.
 
 
*En bunt tops är alltid med, varav två är med remover i om man behöver ta bort något som sitter ordentligt som ett kraftigt läppstift eller en vattenfast eyelinervinge.
*Hårsnoddar och hårnålar, har även genomskinliga minisnoddar.
*piller De små mini-tictacburkarna innehåller Lactrastabletter, alvedon, ipren och tuggummin.
*BBcream från Biotherm
*Genomskinligt läppglans och lila-ish läppglans
*Ett miniläppstift i en nuderosa nyans
*Handkräm från Loccitane
*Två speglar varav den ena med belysning
*Pincett
*Nagelfil
*Miniflaska med seche vite
*Mascara
*Liten flaska med Facemist
*Liten burk med Carmex
*Parfym i doften "peony"
*Minideo
*Handdecinfektion
 
Dessutom brukar det alltid ligga en nagelsax i som jag missade att fota.
 
Vad har ni i era nödkit?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0