Mina favoriter 2009

Ja då ska jag se om jag kan knåpa ner lite av mina favoriter
och framförallt om jag kan välja en favorit inom varje område.
Ja vi får se, ibland har jag flera favoriter och ibland inga alls.

Hudvård Ansikte:
Rengöring: Biotherm - Aquasource cleansing gel
Ansiktsvatten: Biotherm - Aquasource clarifying lotion
Peeling: Apoliva - Scrubrondeller
Ansiktsmask: Har nog inte hittat någon speciell i år, de flesta har varit sådär tyvärr
Remover för ögonmakeup: L'oreal Eye & Lip Make-up Remover Waterproof
Dagkräm: The Body Shop - Vitamin E Moisture Cream
Nattkräm: Ingen speciell favorit
Serum: Ingen favorti här heller
Ögonkräm: Clinique - All about eyes

Hudvård Kropp
Duschkräm:
Nivea Happy Time
Body Lotion: Sweet Mandy Be Gourmand - Debby
Skrubb: The Body Shop Coconut Body Scrub
Handkräm: Oriflame Swedish Spa minerals Overnight hand treatment

Hår:
Schampo: Joico K-pak
Balsam: Joico K-pak
Leave in-produkt: Syoss Shine Boost
Styling: Osis Dust it

Makeup:
Ansikte:
Primer:
Smashbox Photo Finish Color Correcting
Foundation: Make Up Store Matt foundation
Concealer: Make Up Store Cover All Mix
Löst puder: Oriflame Air soft powder
Fast puder: Givenchy Prisme Again Visage

Kinder:
Fast Rouge: Make Up Store Blush Fresh
Löst Rouge. Make Up Store Wonderblush Goddess
Highlighter: The Body Shop Blush Trio

Ögon:
Mascara:
Max Factor False Lash Effect
Ögonbrynsprodukt: Make Up Store Tri Brow Color
Ögonskugga: Så otroligt svårt i alla kategorier måste jag nog välja MAC Black Tied
Ögonskugga svart: MAC Black Tied
Ögonskugga Grön: Make up STore Microshadow A girls best friend
Ögonskugga Brun: MAC Bronze
Ögonskugga lila: Make Up Store Microshadow Flamenco
Ögonskugga Blå: Make Up Store Microshadow Rec
Ögonskugga rosa: Make Up Store Microshadow Nox
Ögonskugga vit/beige: Zara glittering Gold
Eyeliner: Oj vilket jämnt lopp det är, nä måste få bli två Make Up Store Cake eyeliner black och Oriflame eyeliner stylo. De är helt underbara båda två.
Primer: Att det ska vara så svårt att välja en, får bli två här med beroende på vad jag vill ha för sminkning. Gelliner ifrån Coastal Scents och Hightechlighters ifrån Make Up Store. Suveräna båda två.

Läppar:
Läppenna: Make Up Store Gum
Läppstift: Make Up Store Stage
Läppglans: Make Up Store Ski
Läppbalsam: Marks & Spencer Peppermint lip butter

Det är väl ett urval av mina favoriter här hemma. Jag hittade otroligt många favoriter de senaste månaderna på 2009 som jag tror jag kommer ha stor nytta av.
Vi får se om några av produkterna hänger kvar om ett år. Kan tro att dte blir en del kvar, har svårt att tro att jag skulle byta ut mitt favoritpuder och eyeliner, men vem vet vilka underbara produkter jag kommer att testa i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0