Äntligen

Förra veckan efter jag varit hos optikern så var det egentligen IsaDoras höstkollektion jag var ute efter, såg inte röken av den någonstans utan hittad elite annat smått och gott. Idag hade den därmot hittat fram och jag plockade snabbt på mig en palett med galet fina nyanser.

Det är alltså Eye Shadow Palette 55 Bohemian Rhapsody som fått äran att flytta hit :)


   



Jag gillar färgerna skarpt, känns riktigt bra pigmenterade förrutom den allra mörkaste om man ska vara kinkig, men är väl inte ultimat att testa på handen heller, haha. Tror skuggorna komme rkomma väl till användning i alla fall.

Sedan var vi inne i en artshop och kollade lite. Fastnade vid penslarna.  Så två penslar för 7:- och 7.50:- fick följa med hem till mig. Ska testa och se om de kanske fungerar som eyelinerpenslar. Riktigt tunna och fina är de, följer riktigt fint. Så dte ska bli spännande, om de är bra snackar vi ju ultrabudget liksom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0