Gårdagens

Blev en helkväll hos bror, när alla gått fastnade jag framför guitar hero så var för trött att lägga in bilderna när jag kom hem.

Här kommer i alla fall gårdagens smink, enkelt och lite somrigt enligt mig.
(Shit vad fräknarna har kommit fram i år, jaja så kan det gå)



Jag har använt mig av:

Ansikte:
Photo Finish UVA/UVB SPF 15 - Smashbox

Liqiud Foundation - MUS

Cover All Mix - MUS

Eye Primer - MUS

Prisme Again Visage - Givenchy
Rouge Sugar pink - MUS

  

Ögon:
Över hela ögat och i globlinjen ligger Eclipse - MUS
Sedan i yttre ögonvrån och lite uppåt ligger en skogsgrön lösskugga ifrån GOSH som tyvärr inte har någe namn.
Som Eyeliner så testade jag Eye liner Stylo Green ifrån Oriflame för första gången, blev lite mildare men inte så värst grönt, la min vanliga Eyeliner Stylo black allra längst in i ögonvrån
Ögonpennan Vanilla - MUS ligger iuti ögat
Mascaran är min vanliga False Lash effect - Max Factor
Som higlighter ligger Dust - MUS

Läpparna:
Läppenna Gum - MUS
Läppstift Peach - Giordani gold Oriflame
Läppglans Dune - MUS

Det var det hela :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0