Läppglans

När jag ändå är inne på nya saker så tänkte jag visa upp ett nytt läppglans som jag vann förra helgen.

Det är Shiny Licious fruity gloss ifrån Maybelline nr 804 framboise rasberry som hittat hit hem.


Snäppet mörkare i tuben i verkligheten är det.


På läpparna blir dte lagom med färg av ett glans, fin glans och trevlig konsistens. Det håller relativt länge, men inget som håller hela dagen direkt. Färgen blir även här lite mörkare än vad som visas på bilden, men är svårt att få till det med kameran.
Doften är behaglig lite med körsbär än hallon tycker jag allt ändå.


Ett glans som säkert kommer få följa med många resor i handväskan hemma hos mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0