Mina favortiter

Här tänkte jag visa lite av de produkterna som jag verkligen tycker om och har svårt att vara utan, först mina mer bas/ansiktsprodukter.



Från vänster:
Photo Finish Color Correcting, Smashbox
Photo Finish UVA/UVB SPF 15, Smashbox
Liquid foundation, liquid milk, MUS
Eye Primer, tinted, MUS
Övre: Air soft lose powder, Oriflame
Nedre: Cover All Mix, MUS
Prisme Agin Visage, Givenchy

Och om jag endast får välja en av dessa produkter så står det mellan Cover All Mix och Prisme Agian Visage ifrån MUS/Givenchy. De två är nog de produkterna jag skulle sakna allra mest av dessa och som verkligen gör underverk för mitt ansikte.

Mer favoriter kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0