På naglarna

Så här sågmina naglar ut för ett par dagar sedan. Lade två lager av O.P.I matte la paz itively hot och sedan ett lager genomskinligt överlack på toppen,blev China Glaze Fast Forward Top Coat.
Enkelt men snyggt :)



Som ni ser så är jag ingen hejjare på att hålla mig inanför nageln, utan brukar kladda på ganska frisk utanför tyvärr. Men skulle aldrig klara mig utan min nail polish correcting pen ifrån Oriflame. Det är en spetsig filtspets som innehåller nagellacksborttagning och som man enkelt får bort rester som hamnat fel med. Helt oumbärlig om man ska ha lite skarpare färger på naglarna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! =)

Jag har nu en tävling i samarbete med Shimmer

där jag lottar ut en härlig Goodiebag.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-4.html



Vad gärna med och tävla.

Kram//M

2009-08-20 @ 21:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0