Förberedelser

Sitter i morgonrock och vänar på att min ansiktskräm ska sjunka in ordentligt innan jag ska börja med sminket. Jag kör på min idé ifrån igår med silver, mörkblått och svart. sedan blir det skimrig rouge och neutrala läppar med en aning skimmer. Lösfrallor blir det så klart också. Har inte riktigt bestämt mig om jag sak ha hela eller singlar. Tror det blir hela nr 116 ifrån Ardell, gillar de som partyfransar. De är riktigt fina på.

Ska försöka ta bilder om tiden inte pringer iväg så får ni se dem när jag kommer hem imorgon eller så.

Har precis slängt på ett lager baslack på naglarna, får se om jag ittar någe fint att lägga på, har inte speciellt stor utbud av nagelleck, majoriteten är rosa, röda och aprikosa och känner inte riktigt för de nyanserna nu.
Annars blir det väl lite silverglitter och överlack bara.

Ha de så bra och ett Gott nytt år alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0