Idol

Inte kom jag ihåg att jag skulle ta mig tid att fota sminket imorse. Jag sov alldeles för länge så kastade mig iväg och sedan jag kom hem har det varit full rulle. Ska bort imorgon och på kvällen ska jag på Hjalmar on Örebrodway så det var lite förberedelser för att jag ska hinna båda. Hoppas bara att jag hinner allt som det är tänkt nu.
Sedan har jag suttit och kollat på Idol, det är ju final ikväll om någon missat det.
Team-Erik håller jag på. Tycker att Erik var betydligt vassare ikväll och speciellt i vinnarlåten, kändes som Calle svamlade och nästan tappade text när han gjorde den, Så Erik är det som får min röst!

Nu ska jag fixa det sista inför imorgon, sedan blir det en dusch innan sista delen av Idol-finalen.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Okej.. Har aldrig sett det, men det lät ju trevligt :)

2009-12-12 @ 10:27:11
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0