Mer shopping

Ja det blev lite mer shopping för mig.


Har varit sugen på denna länge, förmodligen sedan jag först såg bilderna, nu först får den landa i min sminkväska.
Blush Trio Shade: Cool Dusk ifrån The Body Shop.
Valde med flit en som hade lite av den gråa nyansen som jag tyckte minst om, gillade verkligen de andra två nyanserna, tror de kan bli kalasfina tillsammans och för sig själva också.


Ny rougeborste, valde rouge brush Angle ifrån MUS nr 367
Vill ha en hårdare borste och den här kändes bra


Sen det även Cover All Mix i pennform. De har jag velat ha länge nu.


Sen blev det en ögonkräm, All About Eyes ifrån Clinique


Till sist ett miniset ifrån Biotherm.
Brukar använda rengöring och ansiktsvatten för normal hy, de här är för torr hy. Gillar de hr små mini-kiten, de är så lätta att ta med när man ska bort så passade på när de var billiga :)


Det var allt jag hittat att shoppa och känner mig nöjd med mina köp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0