Dagens

Satt i förmiddags och hade tråkigt, fick för mig att dra in till stan och sagt och gjort, ringde en kompis som skulle möta mig och då var det bara till och göra en snabbsmikning och dra till bussen.

Försökte ta kort med mobilen på vägen till bussen men blev inge vidare. Måste ta och ladda min kamera för den tar banne mig betydligt bättre bilder än en sliten mobilkamera.

Kom ett par snabba skurar på stan men sen var blev det uppehåll tills nyss. När jag kom hem och satte mig vid datan så började det vräka ner igen. Jaja ska inte klaga för jag är inomhus.

Så här såg jag i alla fall ut idag.



Det är en salig blandning av lite av varje.

Bas:
Primer: Smashbox Photo finish color correcting Adjust
Concealer: Cover All Mix MUS
Foundation: MUS Liquid fondation, liquid milk
Puder: Air soft powder ifrån Oriflame samt Prisme again visage ifrån Givenchy

Ögon:
Ögonskuggor: Längst in ligger Lime ifrån MUS, på mitten av ögonlocket och i globlinjen ligger Eclipse också ifrån MUS, och allra ytterst hittar vi en ganska mörk grön lösskugga ifrån GOSH utan namn.
Eyeliner. Copacabana ligger både som eyeliner och undre ögat, ligger även ett lager med Oriflames Studio liner. Inuti ögat ligger Vanilla ifrån MUS.

Läpparna fastnade inte på bild men på de låt det en läpppenna Gum ifrån MUS samt läppstiftet Crowd ifrån MUS, samt ett lager men glans ifrån Oriflame Maxi Lipgloss i en ljusrosa nyans.

Rouge och liknande glömde jag i stressen.

Nu ska jag ut och säga godnatt till mina djur, men när jag kommer in ska jag ta lite kort på någon favorit och även det jag inhandlade idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0