Eos och Matte

Idag klev jag upp i hyfsad tid, var tänkt att jag och pappa skulle åka till biltema. Blev mjukiskläder och inget smink. Det slutade med att vi var på biltema, en annan affär, halva stan och sedan mariebergs köpcentrum. Så kan det gå.
Pappa var även snäll och köpte mig ett nagellack och läppbalsam.



Nagellacket är O.P.I Matte i La Paz Itively Hot, en riktigt snygg rosa nyans och Lacket är verkligen matt. Testmålade en nagel och det torkar fort och blir matt, sjukt fint
Läppbalsamet är ifrån Eos, Honysuckle Honeydew. Jag vet egentligen inte vad jag tycker om förpackningen, den är söt, otymplig men lätt applicerad förutom att man kan vara klumpig. Läpparna blir mjuka och det kommer att vara en favorit på skrivbordet vid datan, men kanske inte kommer att hänga med i fickan direkt.

Kommer snart lägga ut lite om hur jag sminkar mig till vardags, helt enkelt lite mer av mina favoriter i sminkväskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0