Jag är som ett barn :)

Vet ni vad? Igår kom det, paketet ifrån Eleven.se innehållande min lilla burk med Tweety.
Jag var som ett barn och slet upp paketet direkt i bilen. Det är bara för gulligt.
Kameran är laddad men blev kvar hos min bror och tänker inte förstöra det hela med dåliga bilder ifrån mobilen.
Förrutom Tweetyburken så blev det en bodylotion ifrån Aquolina som doftar ljuvligt av hallon och vanilj, sedan blev det en orange/korallfärgad skugga ifrån Lars Wallin, ett lack ifrån China Glaze, så lite smått och gott fick jag hem.

Nu försvinne rjag i några dagar, ikväll ska jag se Berts Bravader på Nya Parkteatern i Örebro och sedan imrgon är det stress för avfärden på torsdag/fredag.

Ha det så bra så hörs vi nästa vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0