Kakan testar

Jag har ju en hel del produkter här hemma som jag inte riktigt hunnit testa ännu.


Idag föll turen å Tomato Clay Mask, Purifying ifrån Oriflame. (Till vänster)
Så här beskriver Oriflame masken:
Djuprengörande lermask för normal till fet hy. Innehåller tomatextrakt som hjälper till att reducera porerna. Applicera ett jämnt lager på ansikte och hals, undvik ögonpartiet. Låt torka i ca 10 minuter och skölj därefter noga. 50 ml.

Min spontana reaktion är väldigt neutral. Jag noterade ingen märkbar skillnad på huden före och efter och porerna är densamma nu som innan.
Huden blev väl ren, men inte otroligt ren.

Denna mask kommer jag inte att införskaffa igen och om jag ens använder ut tuben vet jag inte.

Tummen ner för denna produkt alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0