Pärlor

Efter en tid med massor av sol och otroligt lite smink kommer en period med massor av regn som oven det bidrar till lite smink.
Den senaste tiden har jag dock hunnit umgås en hel del med vänner.
Förra veckan gick jag och en kompis till en pärlbutik och shoppade pärlor för en trevlig kväll. Vi gick vägen förbi systemet och sedan hem till nästa kompis. Dessa två är pärltokiga, även om den sistnämnda är snäppet värre. Nu var det alltså min tur att få vara med och vara lite pärlgalen också.
Så kvällen spenderades med att drick vin, snacka om allt och inget och sitta och göra fina armband och halsband.

Det här blev mitt resultat i alla fall.



Fyra armband med sötvattenspärlor, ett av dem har även lite swarowskipärlor.



Sen flätade jag ett armband som går två varv runt handen och fäste lite roliga berlocker i det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0