Regn

Idag har jag spenderat dagen utomhus, i regn, hela dagen. Det är så man gör när man har udda intressen (nej inte smink denna gång).
Nagelacket som jag målade på igår har redan skavt bort i kanterna, förhoppningsvis finns någon bild som kan visa hur snyggt det var innan. Budget-shoppade på H&M och hittade en hallonröd/rosa nyans som jag blev kär i. Fint var det i alla fall.

Smink idag eller imorgon är ingenting, men förhoppningsvis blir det lite bilder i början av veckan, ska träffa en kompis imorgon och kanske provsminka lite, jag ska hjälpa till med hennes bröllopssmink, och det ska banne mig bli skitkul!

Är fortfarande helt i extas över Tweety-kollektionen som jag skrev om i mitt tidigare inlägg, längtar galet mycket till mitt paket anländer till posten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0