Barry M och Make Up Cosmetics

Jag har lekt ikväll. Ville testa skuggorna ifrån Barry M så sminket åkte fram. Blev veslutsångest och en sminkning på varje öga.

Först ut mitt vänstra öga.
Cherry Red och Blackstar Red

Jag har använt:
Bas: Gel eyelinener Satin White - Coastal Scents
Längst in: Dazzle Dust Cherry Red - Barry M
Ytterst: Blackstar Red - Make Up Cosmetics
Highlighter: vitglittrig skugga ur Glitter Eyes Palette Glitter Black 1 - Deborah
Som eyeliner under ögat ligger Cherry red
Inliner är Eyepen Vanilla - MUS

I övrigt är ögonfransarna och ögonbrynen helt osminkade.

Min vision var långt ifrån det ni ser, tänkte mig Cherry Red betydligt rödare och inte neonrosa som den blev. Ska testa med en annan bas, nu var ju basen vit, kanske blir bättre med en hudfärgad eller rent utav svart.
Jag får helt enkelt prova mig fram om jag kan få en mer röd nyans av den eller om den helt enkelt vill vara så rosa hela tiden, tyckte mig se en annan nyans när jag swatchade den.

Strax ska ni få se mitt andra öga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0