Kvällspyssel

Jag slet mig ifrån pluggandet en stund och tog fram sminket, och för första gången på länge så gick jag igenom majoriteten av ögonskuggorna, insåg att de blivit lite fler i år och vad jag bör satsa på i framtiden.
Två roliga kombinationer plockade jga ihop, blev en slarvsminkning på varje öga.

Tänkte visa det ena ögat till och bärja med. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig, tänkte mig rosa, hubba-bubba och fluff men resultatet blev inte så, hade vela trycka dit massor av strass men det är något jag tyvärr inte har (än)



Det ser nästa rött ut på bilden, men rosa var det allt

Längst in i ögonvrån ligger en ljus rosa ifrån min 120-palett
innanför den och upp över globlinjen ligger en lite skarpare glittrig skugga ifrån samma palett
Sedan ligger en mer intensiv rosa på mitten av ögonlocket ifrån paletten
I Yttre vrån och upp i globlinjen ligger Trax ifrån MAC
Den mörkaste skuggan är Beauty Marked också den ifrån MAC
Highlighter är Sibira - MUS
Under ögat ligger den intensiva rosa ifrån paletten
Eyeliener är Cake eyeliner black - MUS

Bas är Liquid foundation och Hightechlighter Saturn ifrån MUS

Blev som sagt inte vad jag tänkt mig, men inte helt galet ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0