Nummer åtta

Ännu ett glans får det bli så här på natten.

Visions Watercolour Lip Gloss

Visions
Watercolour Lip Gloss

Raspberry Delight

Det här glosset hittade jag på extrapris i Oriflamékatalogen och slog till. Det är i miniformat, endast 7,5 cm "långt" (Ja, jag mätte precis) Så det är otroligt smidigt att ha med i fickan eller den minsta handväskan eller i plånboken om man vill de.

Hållbarheten är okej, inte jättelänge, men så länge jag inte äter så sitter den på plats ett tag.
Färgen är inte så intensiv som i hylsan, men så heter den Watercolour också. Det går att jobba upp lite rosa/röd nyans, men vill man verkligen ha rött får man nog grunda med läpppenna eller läppstift.
Jag tycker att det är ett riktigt smidigt vardagsgloss.
Tycker mig även käna någon plumping-formula, de där typiska minimala stickningarna i läpparna så gör det läpparna lite större är ju inte det något minus även om det oftast inte är någon större skillnad.

visons Watercolous lipp gloss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0