Nummer sju

Då var det dags att ännu en gång visa något ur min samling till läpparna. Känner att samlingen ökar i snabbare takt än jag hinner visa så får väl ta och skärpa mig. Antingen får jag shoppa mindre eller helt enkelt snabba på att visa er vad jag har.
Det har varit väldigt mycket läppstift så tänkte att det är dags för ett läppglans.



Visions (Oriflame)
Bootylicious Lip Gloss i nyansen Oh Baby


Ett krämigt läppglans i en lite gammelrosa nyans med guldskimmer. Känns mjukt på läpparna och inte så hemskt kladdigt med tanke på krämigheten.
Hållbarheten är tyvärr inte den bästa, men om man är beredd att bättra på då och då så är det ett riktigt fint glans.
Har en svagt doft och smak av vanilj. Smaken är mer utmärkande än doften.
Är inte överdrivet förtjust i tubförpackningar men med tanke på priset så är det klart prisvärt.

Vision, Oriflame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0