Sotning med Carbon och lila glittereyeliner

Idag är det en sån där dag jag gärna skulle glömma. Det enda som är något ljust är att jag fick hämta ut mitt körkort, men vägen dit ska vi inte prata om. Jag har även upptäckt att min bil "svalt" mitt nya favvo-läppstift Stage. (Fråga mig inte hur, för jag har ändå inget bra svar) Så ska se om pappa kan lirka fram det eller om det är förlorat.

En sotning ska ni få se. Dåligt ljus tyvärr men under den här årstiden så får det bli så.

Carbon och lila glittereyeliener

Jag har använt
Hightechlighter Saturn - MUS över hela ögonlocket upp till ögonbrynet
Carbon - MAC över hela ögonlocket och en bit upp, även under ögat
Black Eyepencil - Giordani Gold Oriflame som liner under ögat och inuti
Purple Glitter - H&M som eyeliner för en liten härlig effekt längs med båda fransraderna
Ingen mascara eller ögonbrynsskugga på bilden

Inge avancerat bara massor av svart skugga och sedan sudda en massa. Glöm bara inte att lägga löspuder under ögat för att undvika att få en massa extra svarta fräknar.

Carbon och lila glittereyeliener

Jag gillar verkligen när man lägger på lite glitter eller en extra färg till en mörk sotning, det blir så mycket mer effektfullt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0