091019

Hallå igen :)
Nu har jag ätnligen lite, lite tid över mellan två saker. Lyckades hamna på en tidig buss hem och har en liten stund innan jag ska iväg igen. Veckan tar kål på mig men det går frammåt, dte går riktigt okej i skolan och resten börjar ordna upp sig.
Imorgon och fredag är två rejäla dagar med ett schema som egentligen kräver 30 timmar per dygn men vi ska nog få ordning på det med.

I måndags såg jag ut så här när jag åkte iväg till min obligatoriska föreläsning.



Basen består av Matte foundation och Cover All Mix ifrån MUS. Matte Powder ifrån Rimmel
Rouge är Wonder Powder Goddess ifrån MUS

Ögon är Velvet, Tribecca och A girls best friend ifrån MUS. Den ljusa i ISadoras höstpallett som highligter.
Eyeliner Vanilla och Tri Brow color ifrån MUS. Eyeliner Stylo ifrån oriflame och sedan False Lash effect Mascara ifrån Max Factor

På läpparna har vi min höstfavorit, potgloss Ski ifrån MUS.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0