091029

Igår och idag har det varit sminklöst i ansiktet. Torsdagen var däremot grön.
Var iväg och shoppade lite kläder och på kvällen skulle vi in till Marieberg som hade extra kvällsöppet mellan 20-22.

Blev riktigt glatt överraskad på kvällen när jag såg att Kicks på Mariebrg börjat sälja Make Up Stores smink! Härligt att det inte bara finns i den egna butiken utan går att få tag på även i andra affärer. En kompis sa det till mig under dagen men trodde kanppt henne, men sen fick jag se dte och vet ni vad? Både min Cake eyeliner och Mixing liquid fanns så nu bor de hemma hos mig :)



Ansiktsbilderna blev värdelösa, så ni får nöja er med ett öga.

Lime - MUS
Pascal - MUS
Tribecca - MUS
A Girls best friend - MUS
Sibiria - MUS
Eyeliner stylo - Oriflame
False Lash Effect Mascara - Max Factor




Sen min Cake eyeliner Black och Mixing liquid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0