FOTD

Hallå igen :)
Nu börjar det lugna ner sig igen och jag får tid över till annat än bara måsten, jag har hunnit med ganska mycket ändå den senaste tiden och känner mig riktigt nöjd. Sminket har legat på is och det jag gjort har blivit lite skumt, i söndags till exempel så upptäckte jag i bilen att jag glömt mascara, då hade jag bas, en mörk sotning, eyeliner men ingen mascara (?) i fredags tror jag det var jag glömde fylla i mina ljusa ögonbryn så sminket har liksom blivit lite skumt. Jag har hunnit bli ett år äldre också, i söndags fyllde jag år och fick bland annat en egen bil :) Nu är det bara körkortet som saknas.
Nä nu ska jag sluta svamla och visa er dagens sminkning, hoppas att jag inte glömt något bara, hihi.
Har också insett att min hud är i ett mellanting, den börjar bli för ljus för min Matte foundation och för mörk för min Liquid foundation så just nu får jag blanda till ett mellanting, för är för snål för att köpa en ny för bara en kort period, hehe.



Jag har använt:
Bas:
Cover All Mix - MUS
Liquid foundation och Matte foundation - MUS
Stay Matte Powder - Rimmel

Ögon:
Trax - MAC
Velvet - MUS
Beauty Marked - MAC
Highlighter ifrån Zara
Eyeliner Stylo - Oriflamé
Eyeliner Vanilla - MUS
False Lash Effeckt Mascara - Max Factor
Tri Brow Color - MUS

Wonderblush Goddess - MUS
Bluch Lust - MUS

Läppar:
Potgloss Ski - MUS



Det var allt, nu ska jag in till skolan en sväng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0